2011. augusztus 31., szerda

J. R. Ward - Megsebzett szerető (Fekete tőr testvériség 3.)


A Sóvárgás elolvasása után úgy döntöttem,hogy újraolvasom a Megsebzett szeretőt, mivel az volt egy egyik kedvenc FTT kötetem. Szerintem ez a könyv, már ami az érzelmeket illeti, a legintenzívebb. Zsadist karaktere megy át a legnagyobb változáson és talán az egyik legtragikusabb esemény is ebben a kötetben történik. Zsadist egy évszázadik volt vérrabszolga, ennek nyomai nem csak a tetoválásaiban és sebhelyeiben nyilvánul meg, hanem egész személyiségében. Iszonyatos düh lakozik benne, az előző két kötet csak a sötét oldalát jeleníti meg. A Megsebzett szeretőben azonban tényleg megismerjük Zsadist-ot, és szerintem ő az egyik legszerethetőbb karakter. A könyv a a részletes karakterkidolgozás mellett nagyon akciódús. A történet elején Zsadist kiszabadítja Bellát, aki már az előző részben is erős rokonszenvet érzett a férfi iránt. Zsadist azonban még az érintését sem képes elviselni, nemhogy az erős érzelmeket kezelni tudja. Bella azonban nagyon jó hatással van a harcosra, szívét meglágyítja, lelkét, ha nem is teljesen, de meggyógyítja. Bella bebizonyítja, hogy Zsadist igaz nagyon összetört, de semmiképp sem tönkretett. A köztük kialakult érzelmek nagyon hitelesek és átérezhetőek, kapcsolatuk azonban nem indul felhőtlenül. Zsadist többször fájdalmat okoz Bellának, mivel nem tudja kezelni érzelmeit, és elsősorban önmagát nem tudja elfogadni.
Jobban megismerjük Zsadist és Phury múltját, Zsadist megmentésének körülményeit. Érdekes, hogy első olvasáskor Phury nem lett a kedvencem, ezért később a róla szóló kötetet nem is igazán élveztem. Most mégist együttéreztem vele, sajnáltam és megértettem őt. Csodáltam a testvére iránt érzett szeretetét és önzetlenségét. Előre sajnálom szegény a jövőbeli szenvedéseiért, de mostmár tudom, őt is megtalálja a szerelem.
Örömmel olvastam a könyvet egy másik kedvenc karakterem miatt. John Matthew ebben a részben egy átváltozás előtti vámpír, akit Thor és Wellsie befogadott és saját fiukként szeretik őt. Jó volt újra olvasni a még esetlen, gyengécske Johnról, és újra felfedezni, miért is szerettem meg őt igazán.
Wellsie elvesztését ezúttal is nehezen fogadtam el. Nagyon szerettem az ő karakterér, az erős anyai ösztönét, ahogy gondoskodik Johnról. Szerelmünk Tohr-ral nagyon erős, edddig mindent kibírt. Úgy olvastam, hogy Thor-nak is lesz önálló kötete, kíváncsi vagyok, hogy ismét szerelmes lesz-e. Egyelőre nem tudom elképzelni, hogy Thor már nőbe lesz majd szerelmes, de majd meglátjuk, mi sül ki ebből... :)
Összességében nagyon szeretem ezt a könyvet, valószínűleg a jövőben még el fogom olvasni újra, mindenképpen a Megsebzett szerető az egyik kedvencem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Imádom Zsadistot.

Megjegyzés küldése